Idol recention...

Ok, kanske ett par dagar för sent men här kommer den!

Mattias Andréasson- Inte lika bra sångmässigt som förra veckan, men killen har stjänrstatus över sig, han ser ut som en stjärna & han sjunger som en stjärna -i baladerna...

Christoffer Hiding- He, he vilken härlig mamma! Mycket bättre sångmässigt än förra veckan, äntligen förstod jag förra veckans alla hyllningar om honom!

Daniel Karlsson - Nja, inte en låt för honom, blev lite skrikit stundtals, även om vissa stråk var jättefina.

Marie Picasso - Inte heller lika bra sångmässigt som förra veckan & vit åtsmitande, kändes inte rätt på henne, hon rules i svart! & var det inte lite töntigt med musiklärararen?!

Sam Hagberth- jag kan inte riktigt sätta fingret på varflr denna man sänder sånna obehagskänslor över mig, lite smått lönnfet 30 åring som inte vuxit i från kepan än, kan vara en av orsakerna & sångmässigt, nej tack den där kraxande kråkan kan jag vara utan! Helt rätt att Sam åkte ut!

Amanda Jensen - Mycket bättre låt val & jag älskar ju lite små hesa Tracy, tyvärr blev det en smula falskt här & där, men det kunde jag svälja för den här gången ett plus för röda klänningen, men varför kan inte människan ta på sig ett par skor? Det finns ju miljarder skor som hade matchat den där blåsan!

Andreas Sjöberg - Lite mindre pudeltönt över honom i fredags, bättre kläder & så sjunger han jättebra i mina öron, tyvärr var låten inte riktigt lika rivig som jag hade velat ha den...

Mina tre i fredagens idol som skulle stått där framme: Sam, Sam & Sam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0