Zzzzzzzzzzzz

Usch vad jag är trött! jag har nog inte sovit mer än en eller två timmar i natt, hade så himla ont i magen & det släppte inte förrän jag gick på toa i morse, så jag misstänker elaka tarmar + en bebis som ruvat in sig på sin favoritplats dvs långt ned vid i mitt högra bäcken. Så jag har föröskt pratat vett med bebben hela morgonen att den inte får göra så mot mamma. Nu har den flyttat sig!

Vi premiärdrack glögg igår -riktigt smarrigt!

Jobbade sent igår för att kunna sluta tidigt idag, jag får ju besök av Viktor (& min syster+mamma) idag! Ska bli så gosigt! Tyvärr är vädret inte det bästa men vägarna borde inte vara någon fara med, såg iallafall inte så ut på väg till jobbet...

Har nu förberett fika inför morgonens första möte, känner mig en smula stressad, så det blir nog inte så många mer ord än såhär just nu...

Dagens meny:

Frukost: smoothie på ½banan, 1 kiwi, 1 dl hallon, 2msk linfrö, 2 msk psylliumfrö + en skvätt yoghurt, 2 skivor grovt bröd med mjukost, portsalut & tomat Lunch: cevapchichi med örtsås & fullkornsris Fika: fikabröd & te Middag: kokt torsk med potatis & ägg&persiljesås Fika: honungsvatten & knäckis med mjukost

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, hoppas du får mer sömn nästa natt! Å, vad gott med glögg =)Längtar tills man ska sätta upp adventsljusstakar, pynta lite, baka pepparkakor & lussekatter =) Ha en bra dag! Ps, läste ditt inlägg på min blogg, har du några tips? Du lyckades jättebra =) KRAM

2007-11-13 @ 12:54:19
URL: http://salud.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack så jättemycket för att du delade med dig av dina bra tips =) KRAM

2007-11-13 @ 14:00:35
URL: http://salud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0