LÖRDAG = SHOPPING!

Lördag morgon, vaknade utvilad 5.35, det gick ju inte så jag tvingade mig själv att somna om & vaknade på uruselt humör kl. 7.30 av mannens väckarklocka & då var jag TVUNGEN att gå upp!

Mannen skulle jobba, jag skulle släppa av honom & fortsätta till shoppingcentrat, sprang yrvaket omkring efter något vettigt att ha på mig, hittade en top jag glömt bort, en svart oversize med sidenband i midjan från Gina Tricot & när mannen satt utanför & gasade i bilen redo för att åka stod jag fortfarande i badrummet & la make up, tror ni humöret blev bättre av det?

Något det blev bättre av var att jag startade shoppingturen med en frukostsmoothie & te på ett fik & därefter betade av alla trista saker som, spotar till kök, badrum, hall samt halvroliga IKEA där jag shoppade persiennen & hissgardinen jag visade häromdagen, samt lite ljus, sängben & annat smått & gott! Ångrar i efterhand att jag inte slog till på 4 tavlor jag stod & höll i... Ja,ja...

Sen började det roliga! Jag var ute efter fler miniklänningar i andra färger än jag redan har & fyndade en rosa miniklänning med svart ringmönster & en härlig lila sommarklänning för pangpris:

  &  

H&M 149:-                  H&M 98:-                 (Sorry dåliga bilder...klänningarna ligger slängda i sängen..)

Provade även en vit bikini med svarta blommor i pärlmönster, helt underbar, men som vanligt är ju inte ljuset i provrummen till ens fördel & det där "underbara" dyker ju inte upp förrän man kommit hem -utan bikini! & så shoppade jag hårnålar & hårsnoddar!

Ikväll blir det grillspett med fullkornsris (jag är så himla trött på klyftpotatis) ! Mums!



Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Hallå!
Vilka fina klänningar du har köpt. Verkligen!
Den lila var ju ett riktigt kap. Otroligt billig!!
Tycker du hann med väldigt mycket på din shoppinglördag, jag brukar vara död efter IKEA och sen blir det inget mer.

Jag o skruttan har också grillat grillspett, det blev dock pommesfrites och majskolv till det eftersom jag är solo och inte hinner stå i kök och vid grill samtidigt. (fullkornsris låter lite väl trist för min smak)
Kul med din blogg, verkligen!
Kikar in då o då för att se om du skrivit något nytt. :-)
KRAMIS!

2007-04-14 @ 19:16:20
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se
Postat av: Ebba

Åh, jag älskar IKEA (extra mycket nu när mitt rum ska renoveras). Ska genast boka in ett besök där. :D Och klänningarna var underbara!

2007-04-15 @ 17:48:33
URL: http://mrsebba.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0