Lunch vid havet...

Ingen matlåda! Tur att man har uttråkade kollegor som mer än gärna följer med ut på lunch!
Har nu intagit kassler på en restaurang med utsikt över havet!



Har tänkt att sluta runt 15 idag, åka hem en stund & riva bland lite kartonger för att se vad jag hittar -känns som rena rama julafton! Sen är det dags att åka bort igen, klockan 18 ska mannen & jag vara på middag! Hoppas på grillat & lite rödvin, men det innebär övernattning & det är inte jag så himla sugen på... Vill ta en sovmorgon i mitt eget hus, äta frukost på uteplatsen & börja plocka & fixa & dona i min egen takt för att sedan få nyfikna fikagäster på eftermiddagen...Men sovmorgon i hemma -det kanske får bli söndagens mission!

Kommentarer
Postat av: Pippi

Jag satsar också på sovmorgon imorgon, tog det idag också, ibland är man värd lugna kvällar! Kram!

2007-04-21 @ 21:51:50
URL: http://www.pippisandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0