Min man snarkar...

Min man snarkar... Nähä tänker ni! Gör karlar det? Min man snarkar bara när han sover på rygg. Jag har förbjudit honom att sova på rygg, men av någon konstig anledning har han en förmåga att sno runt från magen/sidan till rygg i samma ögonblick som han somnar & så börjar det... Där ligger jag klarvaken & hör de där hemska ljudet, vänder mig om & möts av min man med helt öppen mun & det hemska ljudet... Puttar lite på honom & när han vaknar och vänder sig mot mig med sömndruckna ögon, då är munnen fortfarande fullt öppen... SEXIGT! Kan inte låta bli att skratta -Han ser ut som en gapande fågelunge...


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

*skrattar*
Verkar som alla män snarkar när de ligger på rygg!
Jag funderar på att montera ihop någon slags ställning som jag snabbt lirkar dit mot hans rygg när jag fått honom att inta sidoläge.
Ibland bunkrar jag upp med kuddar bakom hans rygg så han inte KAN vända sig till ryggläge - men då vaknar han på morgonen o är jättesur för att axeln värker för det var nån som tvingade honom att ligga på samma sida en hel natt.
Så jag vet inte vad som är värst? En snarkande man eller en sur man??
Är det kvinnans lott här i livet...??

2007-04-26 @ 09:09:48
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0