Till mina blogg -vänninor!

Tycker att det är så ROLIGT att ni hittat hit & lämnar små avtryck i min blogg! Önskar er en trevlig helg! Många Kramar!

                                                                                    

Anna - Ikväll är det ett nytt program att skratta, gråta, såga & älska på 4:an! (även om jag fortfarande saknar Malou på fredagarna!tihi!

Åsa -Kul att du blev månadens bloggare & lite skrattretande att de inföll precis när du var påväg därifrån!

Novalie - Håller med dig om info till lärare/elever på skolorna, den finns ju där mitt framför nosen på dem GRATIS! Att de tycker det är lättare att välja att blunda istället för att göra en insats! Gör mig SKIT förbannad rent ut sagt! Något jag ska ta upp & kämpa för i varje tillfälle jag kan! Stor Puss & Kram till min bloggvänninekämpe!

Malin - Hoppas du hittade solisar! Väntar med spänning på att se bild på dem så jag får lite inspiration! Stor Kram!
Sommartjejen - Önskar dig en trevlig helg som gräsänka! Laxpaketet verkar verkligen supergott! PUSS till dig & magen!

I miss U Emmie, är du där? & Pippi ?

TUSEN KRAMAR TILL ER ANDRA LÄSARE OXÅ!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag ska kolla på programmet ikväll! har bett syrran spela in det till mig eftrsom att jag inte slutar förrän vid 20. (Om tio min, yes!) Ska hem dit och käka en sen middag och kolla på det sen. Ja, jag saknar också Malou! Hon var så himla rolig. Jag kommer ALDRIG att glömma hennes fall. Haha! Ha nu en riktigt härlig helg! Kramkram!

2007-04-13 @ 19:47:45
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Sommartjejen

Hej Neah!!
Ååå vad gulligt av dig att skriva ett par rader till oss alla. Vad glad jag blev.
Här har vi precis sett på nya Barbie filmen och nu är det äntligen min tur att välja film!
Bebben har haft hicka ikväll, hela magen hoppade!
Saknar dig.
Kraaaaaaam

2007-04-13 @ 21:03:02
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se
Postat av: Pippi

Ha ha! Ja, jag är här!! Jag har faktikst varit inne några ggr sen du skrev hälsningen i min blogg men har aldrig haft tid att skriva en kommentar då jag bara har varit inne på arbetstid och min chef har en tendens av att dyka upp bakifrån titt som tätt ;) Jag tycker att det är svårt att få in en rutin när man precis har börjat arbeta, mitt bloggande är inne i en djup dal som är svår att ta sig ur. Det ska jobbas, tränas, lagas middag samt umgås med sambon... men jag kommer nog på det tillslut :) Visst är det roligare med denna blogg? Så mycket mer plats för bilder! Kram på dig!

2007-04-14 @ 10:00:34
URL: http://www.pippisandra.blogg.se
Postat av: Hanna...

Jag ville mest bara lämna ett avtryck. Många VR-bloggare som gett saj ut i stora blogg-världen =) KRAM

2007-04-14 @ 18:37:01
URL: http://ingenprinsessasdagbok.blogg.se
Postat av: hej hej

Hallå! Jag ä rockså här.... skall bara komma ihåg att titta på denna istället....jag sviker dig INTE.
Kram från din trogna Emmie =)

2007-04-16 @ 15:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0