Våfflor & Glamour

Gick hem lite tidigare igår & hittade min mamma utanför dörren, hon var ute i god tid som vanligt! Hon var stark & pigg och fräsch så vi fick en trevlig pratstund & kunde njuta av våfflorna! Kändes skönt & välbehövligt efter alla tårar som runnit!



När hon åkte tog jag en promenad till affären, mannen jobbade ju sent. Jag var så himla sugen på en tallrik mild lätt yoghurt med upptinade hallon & blåbär & en matsked solrosfrön som topping, men hade inte hjärta att köpa det för att äta en portion och sedan vara tvungen att slänga resten då kyl & frys inte dyker upp förrän idag! Så det blev en iskall Cola light & nya numret av Glamour! Väl hemma igen stod jag & tvekade mellan dammsugaren & sängen, valde sängen & kröp ihop med min tidning & min läsk... Bra val för dammsugaren han jag springa runt med imorse i väntan på bredbandsgubbarna! Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0