Välkomna hem till mig!

Eftersom att jag troligen inte kommer ha möjlighet att blogga i helgen så bjuder jag er på ett urval av en visning i mitt nya hus?


 

Det här härliga fönstret sitter i min entré! Entrén är en utbyggnad på huset med full takhöjd, vitmålad takpanel, tapeter i vitt med silvermönster & hallmöbler i oljad ek?


 
 

Köket, husets hjärta! Stort (22kvm) med mycket arbetsyta, plats att umgås & mysig belysning!


 

Sovrummet som är provisoriskt, som ska bli gäst/datarum såfort övervåningen är klar. Håller plånboken i styr när det gäller detta rum, hade det varit permanent hade jag frossat i gardiner, överkast & lampor med stooora skärmar!

 

Vardagsrummet, stort (40kvm) & ljust! Absolut inte färdig möblerat, men än så länge är jag nöjd med hur soffan & övriga möbler harmoniserar...





Badrum, vitt & grått, inte så stort som jag önskade från början men det får väl duga! Kommer även få flytta in ett bubbelbadkar där till hösten... 

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Det går inte att klicka på den nedersta bilden, jag som var så nyfiken på soffan!!

2007-04-27 @ 13:36:47
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se
Postat av: Nhea

Nu ska det funka!

2007-04-27 @ 13:44:31
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: veronica

Ser väldigt snyggt o mysigt ut! Gillar köket speciellt!

2007-04-27 @ 14:21:38
Postat av: Engla

Åh det va ju hur fint som helst ju!
Härligt att ni gjort allt själva!:)
Är det inte skönt att det snart är klart? Eller förresten det var en dum fråga:P
Ha det så skönt i helgen!
KRAM Engla

2007-04-27 @ 14:47:08
Postat av: Novalie

Huset ser jättefint ut och köket var härligt! Lyxigt med bubbelbadkar ;o)

Hoppas att du får en fin helgen!

2007-04-28 @ 13:53:27
URL: http://novalie.webblogg.se
Postat av: Emmie

Hej min lilla pärla! Hoppas att du mår bra! Vi har definitivt samma smak det är sååå kul å andra siad är vi inte dirket unika du & jag vi har ju nya hus och de är mycket den typen av inredning i butikerna just nu! =) Vi har också rostfritt & ek i vårt kök, med parkettgolv och vita detaljer, cappucinofärgade väggar , övirga husväggar går i vitt! köksmöblerna går i stål & ek , myran stolar typ + stramt ekbord. Badrummen är i vitt + grått med vit duschkabin (ser likadan ut somer) vit badrumsmöbel + grå sten på golven. Vårt stora badrum har ett bubbelkar från Westbergs som somliga av oss använder flitigt... Nej nu skall jag inte tråka ut dig med mitt! Mitt nya skall jag ta och beskriva en dag längre fram, skall nu sätta mig och leta inspiration i alla mina tidningar! Puss från Emmie

2007-05-07 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0