Back at work!

Då var man tillbaka då -på jobbet alltså! & faktiskt så känns det helt ok.

Kollegan var hade så gulligt fyllt på godisskålen på kontoret & chefen bombade mig med akutärenden hon "glöm bort" förra veckan & som idag då blev ultra akut... *suck* Så det är tur man är flink & kvicktänkt & fixar sånt i ett nafs!

Förbereder mig även för byte av kontor, då jag ska jobba i ett projekt resterande delen av året!

Det som är skönt är att tankarna ligger på annat än illamående & bebis. Det har funkar ganska så bra faktiskt, det var frukosten som var lite problems i morse, men istället tror jag jag hittat en ny taktik för att få det att funka. Det är bara inse att det är lönlöst att försöka få i sig något annat än flytande innan klockan 8.30 vid fikat. Är nu supernöjd att jag lyckats äta lunch bland de andras osande matlådor!

Dagens meny:

Frukost: 1 mugg varm choklad, 1 knäcke + ½ banan Mellis: ½ banan, 1 äpple, 2 rutor center Lunch: hemmagjord pytt i panna med ägg, ½ nekatrin Fika: 2 knäckisar med minilätta ½ nektarin + te Middag: Kassler med ris & sås? Kvällsfika: popcorn? (som jag varit sugen på i en evighet lixom lättsaltade chips...)

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

men vilken härlig plycshoverall...:-) tänker på dej så fort jag tittar på skor nu..hi,hi.
vad sugen jag blev på popcorn nu då.
ha de bra.
kramis

2007-08-27 @ 17:19:41
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: svintoflickan

hi,hi vi blev med så sugna på popcorn..så de blev en popcorn kväll här..
nu ska vi natta alla vilda grabbar o en kompis dotter som ska sova över.
kramis

2007-08-27 @ 20:42:13
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0