Hemlisen...

Om allt går som det ska så kommer vi få en bebis i april! Vi är med barn!



Nu vet våra föräldrar & syskon, men inte närmsta vännerna. Jag har haft små blödningar (därav "sjuk" ons-tors som BM tror beror på att jag skulle ha haft min mens & därmed ingen fara för bebisen om de inte tilltar, men nu har jag varit blodfri i 4 dagar, så tummarna hålls stenhårt för att allt är som det ska) & vi ska få göra ett tidigt ultraljud i slutet av augusti, om det går så tänkte vi nog inte berätta förrän efter det!

MEN man vill ju skrika ut det för hela världen!

Går just nu runt med superömma tuttar, igår peta jag på dem hela tiden för jag inte tyckte de ömmade någonting, idag har jag vaknat flera gånger i natt av att de bara värker!
Jag är supertrött & orkar knappt resa mig från en stol om jag sätter mig & vill aldrig vakna på morgonen.
Det är en pina att gå i köpcentrum, plötsligt finns det 1000-tals lukter jag aldrig känt förut. Står jag upp för länge ser jag små stjärnor & mat är det godaste som finns! men godis & kakor kan jag glatt vara utan, men INTE bananer! Jag som alltid hatat bananer ber nu om en banan i första hand & rynkar på näsan åt mannen när han valt ett äpple istället... hihi!

Ni som oroar er för att min blogg kommer förvandlas till en gravidblogg så kan ni vara ganska så lugna, visst kommer det blir mer bebisprat, men jag kommer fortfarande blanda det med min vardag & mina inköp & mina matvanor!

Kommentarer
Postat av: camilla

hihihihihihihihihi det var det jag gissade =) VA ROOOOOLIGT! HOPPAS ALLT GÅR BRA FÖR ER, VILKEN LYCKA!!! Håller tummarna för att allt går som det ska =) Kramar!!

2007-08-05 @ 11:36:41
URL: http://labonita.blogg.se
Postat av: Gisela

Va roligt grattis!! Jag hade nästan gissat det :) Men jag avslöjar fortfarande inte min hemlis :)

2007-08-05 @ 13:36:08
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Pernilla

grattis till bebben i magen.
vad skoj för syrran din och dig och få barn som blir i samma ålder.
min minsta och syrrans barn skiljer det 11 månader på och det är jätteskoj.
lycka till och superstort grattis.
//Pernilla

2007-08-05 @ 18:19:22
Postat av: Malin

Ett jätte grattis! Vad kul :D

2007-08-05 @ 19:37:12
URL: http://malinstyle.blogg.se
Postat av: Engla

GRATTIS NHEA!! Hoppas allt går vägen! Håller tummarna :)
KRAM

2007-08-05 @ 20:12:20
Postat av: Veronica

En massa massa GRATTIS tjejen!! Va spännande:-)

2007-08-05 @ 21:24:46
Postat av: Jenny

Grattis! Vad roligt! Hoppas allt går bra!

2007-08-06 @ 08:54:54
URL: http://blushie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0