Husvisit

Idag åkte vi hem till oss en sväng, först var vi ca 2 timmar vid företaget, mannen sa att det "bara" skulle ta en timme, men som vanligt så tar det ju dubbelt så lång tid. Så vi anlände 2 min innan våra gäster, så huset var verkligen i en enda röra, dammigt, hundspår, obäddat & tandkrämsrester i handfatet... pinsamt!



Men de verkade gilla läget ändå & i stort sett hela äppelpajen gick åt! Jag tog en minilitenbit & kväljde i mig, sockergrisen har grillats upp eller något... Dyker kanske upp om sisådär 6 veckor igen... Men mig gör det ingenting!



Packade ihop allt inför semestern & begav oss till svärföräldrarnas hus igen. Där blev det tidningsläsning & grillning. Just nu håller mannen på att duscha hunden som vi fick locka in i duschen med choklad, haha, sötnos!



OBS! Hunden på bilden är inte det minsta lik "vår" hund!


Dagens meny:

Frukost: 1 fralla med minilätta & gräddost Lunch: 2 grillade korvar med mos från Statoil Fika: äppelpaj  med vaniljsås Middag: grillad kycklingfilé, grillad majs, paprika, råris & fetaostkräm Fika: körsbär & vindruvor.

 

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hi,hi vad roliga bilder.har ni alltså hund..vad för sort? tack för länkhjälpen.
nu gjorde jag nog rätt...
kramis

2007-08-12 @ 22:47:30
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0