Laddar inför weekenden!

Gick hem 1 timma tidigare igår & skulle slänga ihop en kladdkaka, men insåg att 1 ägg inte skulle räcka särskillt långt & ICA kände mil iväg, så det fick bli till att rota i frysen där jag hitta 4 sorters muffins + chokladkakor & det dög bra åt tjejerna som säkert åt 3 stycken var! Lagade jättelass chili con carne, visste inte om de skulle vilja ha mat eller inte, men jag & mannen åt när de fikade & sen hoppade vi in på kakfatet efter maten...

Båda tjejerna är sugna på hus, den ena kan tänka sig samma stad som vi bor i & helst samma område, men det blir nog svårt nu när alla tomter är sålda! Den andra har det lite knepigare, hon måste först & främst välja vilken LAND de ska bo i & SEN vilken STAD & då kan man nog inte flytta rätt in i ett hus utan att veta om landet/staden funkar...

Avslöjade inte hemligheten, vet att "mina" girls ska få veta först, innan det blir officiellt för alla andra. Men det blev en massa baby snack ändå, ena tjejen hade ju åkt runt & lekt med alla kompisars barn & hade massa roliga som skrämmande historier att berätta, vid ett tillfälle fick jag säga på skämt "sluta nu jag får ju aldrig några barn om du skrämmer upp honom sådär" & syftade på mannen som satt bredvid.

TIDIGT i morgon åker vi till LONDON, ska bli så kul, håller tummarna för att illamåendet håller sig i schack & jag kan njuta av både sevärdheter, shopping & mat!


Dagens meny:

Frukost: oboý, 1 banan, 2 skivor mörkt bröd med ost & grönsaker Mellis: äpple & nektarin Lunch: chili con carne med fullkornsris Fika 1: filmjölk med cornflakes & en gnutta socker Fika 2: kanelbulle (förhoppningsvis) Middag: take away china mat! Kvällsfika: ????



Kommentarer
Postat av: Pernilla

hoppas du får en trevlig helg i London och att du får mår bra och kan njuta och göra vad du vill.

2007-08-31 @ 20:30:35
Postat av: svintoflickan

åå ska du till london! vill me:-) hälsa min syster med en kram..ha,ha
kramis

2007-09-02 @ 14:57:50
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: Sofie

ha det så trevlig och hoppas du mår bra där. kram Sofie

2007-09-03 @ 15:51:27
URL: http://tappa10.blogg.se
Postat av: Camilla

Hoppas att du mår bra och att du har det jättebra i underbara London =)kram

2007-09-03 @ 18:19:12
URL: http://labonita.blogg.se
Postat av: emmie

Älskling! GRATTIS till bebben! VAd kul! Lycka till. FÖrlåt mig för att jag ar varit helt frånvarande men det har bara varit galet mycket att göra..... JAg ser fram emot att få följa din blogg men även precis som du skirver att det inte blir en reen gravid blogg utan fortsatt om ditt sköna liv med allt vad det innebär. PUSS emmie

2007-09-04 @ 12:46:40
Postat av: Emelie

Hej Nhea! Vad roligt att du är gravid, grattis!!! Jag hoppas att allt är bra med dig och att du har haft det underbart i london:)
Stor kram från emelie

2007-09-04 @ 16:14:46
Postat av: Nhea

London=underbart! Men väl hemma har jag tillbringat mesta tiden med huvet i toan,är helt slut-blir hemma i morgon oxå,så London recentionen får vänta tills tors förhoppningsvis! Tack för alla gulliga ord! Kram

2007-09-04 @ 16:41:10
URL: http://nheas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0