Lördag

Vaknade till en klarblå himmel & strålande solsken! Vi som ojat oss över det förhandstippade vädret i helgen som visade regn & åter regn, tji fick dem!

Det blev ryggläge i solstolen vid poolen & mannen flöt runt på flytstolen i poolen!

Träffade ett par tjejer jag känner från studietiden idag. Självklart missförstod vi varann om var vi skulle träffas & mobilen låg kvar hemma på nattduksbordet -varför gör den alltid det när man behöver den?
Precis innan jag höll på att ge upp & åka hem, kom de gåendes & vi kunde fika lite... Var lite sur, men mest för att jag fått stå på fel ställe & vänta i värmen & kände mig halvt svimfärdig!

Blev mest jobbprat, känner mig ganska utled på det. I början var mitt jobb mitt intresse, nu har jag insett att det finns så himla mycket mer. Jobb & pratar jobb det gör jag på jobbet -sen är jag ledig!

Kom hem, mannen hade försökt nå mig på mobilen för att vi inte hade något att grilla hemma *suck* så nu får vi äta ugnsstekta revbensspjäll för jag orkar inte åka iväg igen & det verkar inte han där ute i fåtöljen framför fotbollen göra heller *morr*

Dagens meny:

Frukost: fralla med minilätta & gräddost (mannen är överlycklig att slippa 10% ost & festar loss på det fetaste som finns) 1 liten yoghurt & te Lunch: korvstroganoff med ris Fika. 2 kulor glass Middag: revbensspjäll med kokt potatis, brunsås & rödkål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0