Måndag

Tog sovmorgon (börjar bli en vana...) till 11, mannen hade fixat frukost & sen packade vi ihop oss i varsin bil & åkte hem till vårt eget hus, hunden fick följa med.

Jag stannade på ICA på vägen 6 kom hem till en glad & nöjd hund & en glad man + elektrikern -ÄNTLIGEN! Han måste oxå ha känt mannens panik över att få ordning på övervåningen *ler*

Så jag fixade spaggeti & köttfärssås till oss 3 som vi njöt av på altanen, det är bara andra gången vi kunnat äta på altanen -en regnig sommar med andra ord!

Sen var det bara att börja packa dels för resan till min syster & Viktor & så även nästa vecka då vi drar ner en sväng i Europa för att bunkra lite & sen softar ett par dagar vid sommarhuset på Västkusten *längtar*

Vid fem snåret begav jag mig till staden jag är uppvuxen i för att fika med barndomsvänner. Alltid lika roligt att ses även om det blir alltmer sällan, men vi har iallafall hunnit boka in 1 tjejhelg hos mig i höst! ROLIGT!

Eftersom att man hemlis ännu är så tidig vill jag inte göra den officiell så jag väntar med att berätta den stora nyheten tills tjejhelgen, då borde vi vara ute ur den största riskzonen...

Nu sitter jag & väntar på att mina föräldrar + H ska komma hem, de är på golflekis med F.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Läste din systers blogg... Blir ju så klart lite orolig... Hoppas det går bra. Kram!

2007-08-07 @ 12:46:59
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: camilla

Hej!
Läste oxå din systers blogg.. Hoppas att allt går bra flör dig och att du mår bättre snart! Kram

2007-08-07 @ 12:56:20
URL: http://labonita.blogg.se
Postat av: Åsa

Läste åxå din systers blogg. Hoppas att allt är bra. Kram

2007-08-07 @ 15:48:12
URL: http://www.asasvarld.blogg.se
Postat av: pernilla

sänder dig en kram och hårt hållna tummar att allt är ok.
kram

2007-08-07 @ 17:00:24
Postat av: Nhea

Vad gulliga ni är! Mår bättre men är fortfarande öm i magen,förhoppningsvis bara livmodern som stretchar-än så länge inget blod=håller hopp&humör uppe! Fortsätter vila med mannens fulla service&tröst å en varm hund att Gosa in sig hos!

2007-08-07 @ 21:51:34
URL: http://nheas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0