Regn, regn & lite mera regn!

Å vad det är skönt att ha semester! Tror fanken knappt jag klarat av att jobba som jag mår just nu, hoppas det hinner rätta till sig lite tills det är dax igen! Tyvärr har allt sängdegande tagit stryk på kroppen så idag har jag en låsning vid vänster skulderblad, mannen har masserat lite men det vill inte släppa.



Idag ösregnar det här, men är fortfarande varmt i luften, hunden vägrar gå ut - hon hatar regn & har degat med mig framför tv:n. Vi har tittat på film: Bästa av mödrar! Jag tjura nog halva filmen minst!



Mannen har räknat ut något med värmeförbrukningen i huset som ska vara klart tills vi ska lägga om lånen om 2 veckor.


Ställde mig på vågen i morse, tror ni inte jag gått ner? *skrattar* Bara för att jag helt plötsligt inte klarar av att äta skräp, då släpper det. Ha,ha jag som tänkt att "när jag blir gravid då ska jag frossa i ALLT" ja tjena, 1/3 av tiden kan jag nog glömma det där frosseriet iallafall! Hur lätt är det att ligga på soffan & bli matad med praliner när minsta lilla tanke på en pralin får magen att vilja vända sig ut & in.



Dagens meny:

Frukost: 2 skivor grovt bröd med mjukost & parika, juice & te Lunch: omelette med bacon & räkor & 2 knäckisar med mjukost + mineralvatten Fika: isglass sprirello + 4 salta kex Middag: grillat laxpaket med vildris & någon sås (någon som har tips på god sås till lax?) uppdatering: det blev creme bonjour vitlök & örter... orkade inte röra ihop något själv...

Viktstatus: - 0,7 kg




Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

God sås till lax:
Creme fraishe
fryst dill (sån där dill förpackning man köper i frysen)
citron
peppar
salt

2007-08-10 @ 17:25:29
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0