Dagens meny + veckans viktstatus

Dagens meny:

Frukost:
miniyoghurt med krossade linfrön, gul kiwi, 1 knäckis med minilätta & te
Lunch: Statoillunch dvs ost&baconkorv med mos
Fika: frukt +/eller 2 knäckisar med minilätta+te
Middag:pannkaka med sylt & keso
Fika: frukt eller glass + te



Kvinnan på bilden är ganska lik mig själv, men jag är ju lite mer blond än röd nuförtiden! Tusen tack för blonderingsspray!

Viktstatus:

Har inte vägt mig på aplänge (typ 1 vecka, men länge för att vara mig) känner att byxorna stretar en smula när de sätts på & magen känns härligt småsvullen, men what the fuck det är ju sommar! Just nu orkar jag bara inte utan njuter av det som bjuds & det kroppen ber om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0