Deppis

Känner mig mest trött & deppig idag! Undrar vad som väntar bakom hörnet eller i brallan kanske är rättare sagt...

Igår blev det bokläsning, Allsång & halva Morden i midsommer innan sömnen tog överhanden!

Idag är jag mest less på allt & alla, har en arbetskamrat som går i taket bara man visar sig eller någon säger hej, så jag försöker hålla mig undan -så jävlig är iallafall inte jag! jag har åtminstone skrattat halva förmiddagen med en annan arbetskamrat då hon parkerade & var för lätt på gasen men för hård på bromsen så jag var nära att slå huvet i instrumentbrädan & lunchen blev ett helt fnitteranfall då hon visade "huggtänderna" på sin cocktailtomat... Låter skittöntigt men är man supertrött & helst av allt bara vill dra något gammal över sig så blir minsta lilla uppmuntran till skratt ett helt asgarvsanfall!

Idag kommer mannens faster & farbror på besök & jag har klurat halva dagen på om jag ska orka baka, isåfall vad jag ska baka osv. & så måste vi äta något innan, vad ska vi äta då osv.. *suck* Huset är inte dammsuget på 3 veckor, det är typ tvätt överallt igen & allt jag vill är att bädda ner mig i sängen & stanna där typ 1 vecka!

Ska nog gå & dricka en kopp te & sen gå hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0