Fredag!

& 1 vecka kvar till semestern! Ska blir så himla skönt med semester! Verkligen lovely! =)

Dagens meny:

Frukost: 3 knäckisar med ost, salami & en massa grönsaker, 1 gul kiwi & 1 delikatoboll+te Lunch: grillad korv med mos (från igår) massa grönsaker + ½ grape Fika: frukt? Middag: TACO`s Fika: köpte faktiskt lite fredags godis

Kom mig för med att bläddra igen H&M´s katalogen igår, GUD vad mycket snyggt! Var nog uppe i 1000:- efter 3:e sidan =) Ska ta en andra titt & solla ut lite...


Ikväll blir det lugn hemmakväll!


Imorgon ska vi träffa kompisgänget, köra Gocart & festa! MYS!


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Hoppas ni får det mysigt med kompisarna ikväll. Vi har haft en toppen gårdag o natt, Viktor har skött sig strålande bra! :-)
Nu ska vi iväg på shoppingrunda o träffa svärfar o fika lite, får se om det går lika bra.
PS: Fick mail från en till idag *fniss* DS
KRAMIS

2007-07-28 @ 12:41:32
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se
Postat av: emmie

Hello darling! Är nu tillbaka, brun som en pepparkaka och läste din blogg, har saknat dig och den + min egna dvs att skriva, skall nu ta tag i det. Ha en skön semester , när börjar den????Kram från emmie

2007-07-29 @ 21:04:40
Postat av: Nhea

Hej vännen!
jag har hälsat på inne hos dig & kollat av om det dykt upp något nytt! men det känns skönt att du kopplat bort "hemvärlden" & njutit av semester!
Jag jobbar denna veckan, sen är det dax för mig att vila, njuta & ha det bra!
Vi hörs!
KRAM

2007-07-30 @ 08:06:11
URL: http://nheas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0