Fredagsöl

Ikväll är det dax för After Work! Blir middag & lite hänga i baren nere i hamnen, ska bli mysigt! Är inte jättepartysugen & planerar en shoppingresa i morgon så det får inte bli som förra gången då ett glas
förvandlades till en flaska vin & en natt på toaletten...

Igår kom min vän + man över på fika, de hade tajt inrutat hela Sverige besöket så det blev inte mer än någon timme. Men det var trevligt iallafall. Kul att se dem! Får se om vi svänger förbi dem en snabbis på semestern kanske...

Mannen & jag tog en biltur efter maten & kollade husfärg. Vi kan inte riktigt bestämma oss. Först var vi inne på grönt, sen blev det grått & nu tror jag att vi fastnat för vitt, blev influerade av västkustens vackra vita hus. Planerar målar start i helgen... Vi börjar med vitt för det har vi hemma på en långsida & så avgör vi efter det om det duger =)

Har varit nere på stan en snabbis på lunchen både igår & idag. Igår fyndade jag en pyjamas åt Viktor i stl. 44 & idag blev det 2 pocket böcker åt mig själv!

Dagens meny:

Frukost: 2 skivor grovt bröd med mager salami, ost & en massa grönsaker + te Lunch: Chili con carne, morot, avocado, 1 knäckis + ½ grape Fika: 1 soya yoghurt, 1 gul kiwi, 1 nöt & frukt bar + te Middag: restaurangmat Fika: cider

Nej nu ska jag ta helg! Hem & sova någon timme. Fixa mig i ordning, bestämma outfit, känns som halva garderoben kan komma att ligga framme ikväll & sen hojja ned till hamnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0