Kalasdag

Blev en lugn kväll igår, blev akuttrött & ville egentligen bara sova men tvingade mig att hålla mig vaken genom Miss Marple. Som vanligt somnade mannen i soffan innan slutet & fick böna & be om att få veta mördaren. Jag höll honom på halster & han fick gissa sig fram, han gissade på alla utom den rätta! Haha!


 


Åkte & shoppade lite blommor till min kära mor som fyller år & passade på att handla hem marängsviss som jag fixade i ordning & vi smällde i oss! GOTT!


 


Torsdagar brukar bli matdagar, förra veckan var det stora restaurangdagen idag ska vi luncha ute igen, hörde talas om någon smaskig buffé! MUMS! & ikväll ska vi på kalas där vi får mat & fika! Jag kommer se ut som en julgris i slutet av augusti & som en mager fotomodell under vinterhalvåret ;-) skoja bara, hur skulle det sista gå till?!

 

Blir nog en powernap mellan jobb& kalas så jag kan vara lite trevlig ikväll!

 

Dagens meny:

Frukost: keso med skivad banan, linfrö, 1 knäckis med minilätta, 1 nektarin + te Lunch: Lunchbuffé på restaurang Fika: 2 knäckisar med minilätta Middag: kalasmat Fika: fika+ tårta + te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0