Onsdagskvällen

Gick hem & sov 1 timme igår efter jobbet, måste va de där jäkla allergitabletterna igen, de tillsammans med blodbadet mellan benen, sen var jag lite piggare igen & kunde påbörja matlagning & yra runt i huset för att fixa & dona tills mannen kom hem! 

Ringde systeryster efter maten, de låg & myste med lillen i dubbelsängen, så gosigt! Moster är inte ett dugg avundsjuk & vill inte alls mysa hon också ;-) *suck* 4 veckor + några dagar kvar *längtar*

 Blev slökväll i soffan framför Miss Marple med jordgubbar & chokladglass ( Carte´Dor 5%). 

Till min stora glädje ringde telefonen vid halv elva snåret & där var en av mina bästa vänner. Hon har flytt Sverige för kärleken i ett annat nordiskt land. Nu var hon i Sverige & ville komma förbi med sin man IDAG! Ska bli så roligt, även om vi inte pratar med varandra särskilt ofta så känns det varje gång vi träffas som om vi träffades igår, det är fascinerande! Så jag yrde runt i morse innan jobbet & plockade bort det värsta, torkade köksbänken, köksbordet & gjorde rent handfat + toalett från damm & tandkräm, så nu är de hjärtligt välkomna att stiga på i samma sekund som jag kommer hem från jobbet! 

Dagens outfit:
 

Svarta numer lite slitna stuprör & rosa Gina tunika/miniklänning 

Dagens meny:

Frukost: miniyoghurt med linfrö & solrosfrön, kiwi, nektarin, knäckis + te Lunch: Ska ut & äta med jobbet i hamnen Fika: liten soya yoghurt+ knäckis Middag: Pytt i panna med ägg Fika: Tänkte baka kladdkaka & göra vitchokladglasyr + mosade hallon till!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0