Pannkaka istället för sol...

Min tänka slappning i solstolen gick fetbort igår när jag satte igång att steka pannkakor. Tre satser pannkakssmet blev det & ändå räckte knappt pannkakorna till matlåda oss åt båda.. Frustrerande!



Tog sedan itu med jättehögen med tvätt! har varit as slö ett tag & tvätten har dels legat i maskinen tre dagar innan den hängts & därefter hängt uppe i en vecka & när det livit för fullt så har den knölats ihop i en hög ovanpå tvättmaskinen, men nu är allt tvättat & hängt & nästan allt är ihop vikt & inne i rätt skåp!

Slötittade på sommartorpet, höll på att somna till Packat & Klart så jag gav upp & gick & la mig & läste istället!

Har varit ute på jobb i 2 timmar & när jag kom tillbaka hade ett Tyskt filmteam invaderat mitt jobb! De spelar tydligen in en väldigt populär såpa här på somrarna! Idag bygger de upp olika miljöer & i morgon ska inspelningen börja! Spännande!

Dagens meny:
Frukost: miniyoghurt med krossade linfröm, gul kiwi, knäcke med mosad avocado + te
Lunch: pannkakor med keso & jordgubbssylt, ½ grape
Fika: 2 knäckisar med minilätta
Middag: kyckling & tigerärks wook med fullkornsris
Fika: chokladglass eller poppisar (det är ju ändå både allsång & morden i midsommer ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0