Stora Restaurangdagen...

Jahopp! Då har sommarstressen på företaget börjat på allvar då! Mannen kom hem klockan 19.30 igår också. Det är ju trist att äta själv så jag försöker hålla mig borta från kakburkar och sånt och är dödshungrig när han kommer hem. Bästa sättet att lyckas är att läsa eller sova så det blev en slapparkväll tills mannen dök upp och vi åt mat och jag sedan fräste iväg till affären & därefter slingade håret samtidigt som jag tittade på Miss Marple.  Idag är det stora restaurangdagen, vi ska ut med jobbet och äta lunch & ikväll ska jag & mannen äta mat med hans föräldrar i hamnen! Synd bara att regnet strilar ner utanför fönstret.. Håller tummarna för att det spricker upp! 

I helgen ska vi på bröllop! Jag provade tänkbara klänningar igår, så jag tänkte ni kunde få kika och rösta lite 

1)       En rosa klänning med guldstänk i (köptes för ca 2 år sedan)



2)       En lila blank klänning (köptes i våras)

 

Tycker själv att båda är fina & känner ingen hets över att köpa något nytt, men jag kan inte riktigt bestämma mig för rosa eller lila. Mannen ska ha en mörkgrå kostym med en ljuslila skjorta och en mörklila slips, ska vi matcha eller känns det bara muppigt

Jag tänkte sticka ned fötterna i mina guld kilklackar

 

eller om jag väljer den rosa varianten så finns även dessa två alternativ.
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker den rosa, men det är bara för att jag själv gillar rosa bättre än lila!! Kram kram

2007-07-12 @ 09:45:04
URL: http://www.asasvarld.blogg.se
Postat av: Sommartjejen

Hjälp vad du har mycket att välja på jämt min kära systeryster!
Min garderob känns gapande tom när jag ser det du lägger upp på bloggen!!!
Jag röstar på den rosa klänningen och guldskorna, tror de är skönast att dansa i. Annars var de sista rosa fina, men de är nog inte så sköna att gå i en hel kväll!
KRAM

2007-07-12 @ 10:02:43
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se
Postat av: Jenny

Den lila med guldskorna var ju himla fin!

2007-07-12 @ 10:16:52
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Anonym

lila klänningen med guldskor!

2007-07-12 @ 10:34:29
URL: http://momieida.bloggspace.se
Postat av: Anne

Lila med guldskor, jätteläckert.
Lycka till!

2007-07-12 @ 13:08:28
Postat av: xolma

Tycker också lila och guldskor!! Och några sotra guldarmaband till kanske?! :-)

2007-07-12 @ 14:01:55
Postat av: pernilla

måste ju säga lila klänningen och guldskorna.

2007-07-12 @ 15:56:03
Postat av: Helena

Jag tycker med lila klänning o guldskorna :)

2007-07-12 @ 16:52:57
Postat av: Emma

Samtycker med dem andra! Lila klänning och guldskor är det bästa alternativet :)

2007-07-13 @ 15:34:29
Postat av: Emelie

Hej svejs!
Jag måste hålla med de andra. Ta den lila!:) Vad kul att gå på bröllop... det ska jag med om två veckor.
Kram

2007-07-14 @ 20:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0