Bebislängtan & weekend packning

Går på helspänn här, min syster ska ju snart ha bebis! Vore totalt perfekt om h*n ville titta ut medan jag är på Västkusten & kan svänga förbi & se nykläckt bebis! *hoppas, hoppas* Har väntat så länge på den där bäbisen nu så att jag tycker det får vara nog snart! KOM UT!



Igår blev det poppning till Sahara Hotnights nya skiva! PARTY! Den damp ned i postlådan häromdagen, jag gick på någe skit när det var Melodifestival, man kunde få Melodifestival skivan för 50:- (+porto såklart) & om man därefter köpte 2 skivor inom loppet av 1 år, det blir ju inte billigt direkt men va fan, det är bland annat Sahara & Per Gesssle som jag ämdå tänkt köpa så då kan jag ju köpa dem genom den klubben & sen gå ur!



Limekycklingen smakade inte lika gott som jag förväntade mig, kanske var det valet av grädde, tog 4% grädde istället för mellangrädde?! Men den var helt klart ok!

Mannen kom hem med en besticklåda till vår robotlåda i köket (en special låda i hörnet) som nästan var gratis 1300:- *suck* , han får aldrig, aldrig någonsin klaga på att jag köper en massa saker! fatta hur mkt tidningar, krukor & kläder jag skulle få för 1300:-. Avlägsnade mig när han monterade (jag vet ju hur duktig han är på det) & drog ut på en powerwalk! Tog en ny rutt, blandade skog & villaområde & fick ändå ihop 45 min effektiv promenad! Nice! Nu har jag tre rundor jag kan gå!

Blev sedan packning inför helgen & tv-tittade

Gårdagens tv-tablå:
20.00 landgång
20.30 Family guy
21.00 Ghost whispers

Dagens meny:
Frukost: magbomb, 2 skivor grovt bröd, pålägg & en massa grönsaker + te Lunch: Limekyckling med vildris, sallad, kiwi & nektarin Fika: ? Middag: Vi ska ju äta på vägen ned till västkusten om ingen missat det ;-) Fika: bilgodis

Måste dra iväg på ett möte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0