Brunett till rödlätt?

Åsa, min frisör var inte lika modig som din, men visst är jag ett steg längre mot blondin! Om jag är nöjd? Jag kan faktiskt inte bestämma mig för om jag tycker det är ok eller att det är total katastrof, i vissa ljus ser det helt enkelt rödlätt ut, andra mörkblont, svårt! Får helt enkelt se det som ett mellansteg mellan brunett & blond. Vill helt klart ha MER blonda slingor i, men frisören sa att jag skulle vänta 2 veckor, måste man det verkligen? Just nu känns 2 veckor som en evighet!

Före:


Efter:



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hello!
Men du, det kanske är för att du har mycket längre hår än vad jag har. Din frisör kanske inte vågade då. Min frisör gjorde slingor först, och klippte sen, och eftersom jag inte hade nått emot att hon klippte det som behövdes, så fick hon göra det! Jag tycker att det ser fint ut på bilden, men är du inte nöjd måste du GIVETVIS gå tillbax och säga vad du tycker så att de kan göra om det!! Ha en fin dag! Kram

2007-06-20 @ 08:30:21
URL: http://www.asasvarld.blogg.se
Postat av: Marlene

Ditt hår ser så fräscht ut, att du absolut ska vara nöjd!

2007-06-20 @ 09:04:54
URL: http://igirl.blogg.se
Postat av: Gisela

Jag tycker det blev jättefint! Men gå tillbaka om du inte är nöjd, det tjänar man på absolut!
/Gisela

2007-06-20 @ 09:16:14
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Anne

Jag tycker du var jättefin FÖRE, men är du inte nöjd, gå tillbaka. Tack för en jättefin blogg, du
skriver så kul och inspirerande, man blir glad av att läsa det du skriver.
/Kram Anne

2007-06-20 @ 09:48:18
Postat av: Sommartjejen

Hallå!
Jag tycker också det ser jättefint ut på bilden - verkligen. Tror du passar i den färgen jag...
MEN, känner du dig inte nöjd ska du gå tillbaka och säga det så de får göra om det!!
ABSOLUT.
KRAMIS

2007-06-20 @ 10:00:54
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej!
Jag tycker du blev jätte fin i håret!!
Ha en bra dag!

2007-06-20 @ 10:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0