I´m here

På jobbet efter en natt i svettbad! Promise, ska inte stanna en minut över lunch! Hade det varit en vanlig vecka hade jag sjukskrivit mig direkt, men nu känns det så mupp att vara sjuk tis, ledig onsdag & så kanske frisk torsdag igen, en hel karensdag det tar jag inte den här veckan. Idag har jag endast 1 möte & lite småpyssel på kontoret & fram till lunch härdar jag ut med lite Ibumetin.

Kröp ned i sängen igår efter kvällsmaten, somnade 19.30 & har sovit nästan hela natten förutom ett par kisspauser & hämtning av mannen som somnat i soffan, snarkandes så gardinerna fladdrade... Eller som min svärfar brukar säga:
- I natt hade jag sovit bättre på startbanan på Arlanda!

Nu lite uppdatering på internet!

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Svarar dig härinne!
Jajamän, nu är jag också dotter till en blåslagen och gipsad pappa. Jösses så illa det kan gå! Han lär nog ångra att han inte tog taxi fram o tillbaka - då hade han åtminstonde kunnat spela golf i sommar. Det lär nog bli svårt nu...
Hoppas du mår bättre och också har haft en skön nationaldag!
KRAMIS!!

2007-06-06 @ 20:05:24
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se
Postat av: Veronica

Hej! Hoppas du mår bättre nu - så att du kan vara ute i solskenet o njuta:-)
Veronica

2007-06-07 @ 09:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0