Jag & Pernilla

TRÖTT! Trodde inte att det gick att bli tröttare än jag var igår.  *suck*

 


Å regnet det bara öser ner, fick leta fram regnjackan igen för att kunna ta mig till jobbet! *dubbelsuck*

 

Tog mig i alla fall ut på en powerwalk igår på 45 min, superskönt när man väl bestämt sig, bytt om & stuckit ut näsan utanför fönstret! Sen blev det välförtjänt tv-kväll alone, mannen däckade vid 19 (han är ju förkyld) så jag tvingade in honom i sängen när han ändå bara skulle sova så att jag fick soffan by my self!

Det blev en skål jordgubbar med minilite vaniljglass, grönt te & allsång + morden i midsommer. Så att det lixom var jag & Pernilla! Hon har samma hårfärg som mig! Hon har ju också varit brunett över hösten/vintern & nu tröttnat. Känns skönt, Pillan & jag lixom då borde ju jag ha samma figur & fräschör efter 4 barn i 40 års åldern också ?!

Blev nästan tårögd av Pernilla & Benjamin så gulligt! Höll emot suget mot alla chips & ostbolls slattar som finns i skåpen efter midsommar, idag ska dessa UT!

 

När jag tittade på Morden i midsommer blev jag så himla sugen på att jogga. Får se om jag är lika sugen ikväll, tihi.

 

Dagens meny:

 

Frukost: gröt med det vanliga, 1 knäckis + kiwi& grönt te Lunch: lättfalukorv & mos, rårivna morötter ½ avocado & ½ grapefrukt Fika: 2 knäckisar eller 1 knäckis + fruktsallad Middag: sill & potatis, gräddfil & gräslök Kvällsfika: jordgubbar eller fruktsallad

  

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Vi får väl innerligt hoppas att dina joggingturer inte medför samma upptäckter som de gjorde på morden i Midsummer!! :-)

2007-06-27 @ 11:29:27
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0