Midsommarhelgen!

Midsommafton:

Huset fullt av vänner & deras barn, altanen fick användas som rökruta, grillningsplats & en zon för allmän luftning såfort vädret tillät. Blev en mysig & lååång dag, vi höll i gång från 14 - 03.00, sillunch med snaps, jordgubbar, grillning & tårta! Härligt!

Kvällens gosigaste: Alla barn som nöjda gick från famn till famn
Kvällens roligaste: O som rockar loss by him self till "Suspicious mind" (stavas det så?)

Midsommardagen:

Nattgästerna (6st) börjar titta från från sina hålor & vi äter gemensam sillfrukost & pratar om gårdagens roligast! Är så härligt att ha folk som sover över, festen tar lixom aldrig slut! Vinkade av dem vid 14, åkte & handlade inför kvällen, bakade lite & vilade en stund. Mannen hade lyckats bli förkyld, halsont, feber & snorig, så han låg i sängen & stönade! Försökte skylla på bakfylla men han är fortfarande hemma & är sjuk (idag måndag) så jag får väl ta tillbaka det då.. Vid 17 kom nästa gäng gäster, min ena syster med familj. Så då blev det MER sill & nubbe, grillning, drinkar & vin!

Syster fixade till mina tånaglar:



Söndag:

Strålande solsken! Syster med familj åkte före lunch & det var ganska så skönt, var jobbigare att ha hennes familj på besök än 12 pers + 3 barn i fredags! En enorm ljudnivå!
Så jag släpade ut en tjock filt på altanen, hoppade i bikinin & solade hela dagen. Slukade tidningar & böcker i ett nafs & njöt av bara den medan mannen tyckte synd om sig själv & snörvlade loss inomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0