Sega skaldjur...

Snart påväg hem. Seg som attan! Såg att det inte var ett piss att titta på på tv ikväll, så tröstlöst! Får ta vägen förbi ICA på hemvägen & inhandla någon trevlig tidning eller pocketbok. Imorse bestämde jag mig för att gå raka vägen hem & lägga mig & sova, lixom sill & potatis är ju inte så ansträngande att slänga fram på bordet. Just nu känns sängen inte lika lockande som i morse, får se hur jag gör. Den där joggingrundan känns faktiskt inte lika långt iväg som Tjejklassikern (diskuterade den på fikat i morse jag + tjejklassikern will NOT happend) i mina öron, hm, jogging före maten kanske inte vore så tokigt ändå?! Yes, mest svammel! Uttråkad, vill bara fördriva några minuter innan jag går hem så jag slipper få minus på arbetstiden idag. Längtar till helgen! Har tagit långhelg (slutar tidigt fredag & ledig måndag) vi ska åka ned till idyllen på Västkusten, min mans familjs sommarhus, helt underbar liten stad alldeles i närheten av Smögen, så jag kan tänka mig att vi dyker upp där på bryggorna någon gång i helgen också. Garanterat blir det skaldjursfrossa & lite bubbel! Ska även ladda frysväskan till hemvägen så vi får med oss lite mums hem, räkor, krabba & havskräfta! Håller tummarna för strålande solsken hela helgen (please även om det ser halvdant ut på prognoserna). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0