Snart midsommar!

Var helt slut igår när jag kom hem, passade på att laga maten det första jag gjorde så jag "blev av med det" sen slängde jag mig i en stol på altanen med ett glas iskall Cola light & nya Amelia.

När mannen kom hem hade han en otrolig energi, här skulle städas ur på övervåning & nedervåning, köpas gasol till grillen & slänga skräp som samlats under trappan! Första timmen suckade jag bara från min position i soffan, sen fick jag lite fart jag oxå & tog fram dammsugaren, så nu är värsta skiten borta, bara "finliret" kvar, som dusch, toa, handfat, fönsterbrädor & så köket!

Kl. 21 fick jag sjunka tillbaka i soffan igen med en skål jordgubbar, gul kiwi & grönt te!

Dagens meny:
Frukost: gröt, knäcke + kiwi & nektarin+ te Lunch: pasta/kasslergratäng, ½ avicado, ½ grapefrukt Fika: äpple Middag: morotssoppa med ett strössel av fetaost & knaperstekt bacon& knäcke Fika: frukt + te

Nu ska jag springa bort till apoteket & shoppa hudlotion & allergimedicin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0