Weekend planering...

Vi ska ju åka till sommarhuset på fredag & eftersom vi har flyttat så blir det närmare att åka en annan väg. 
Mannen: När slutar du på fredag?
Jag: Vid 14-15 som vanligt
Mannen: Ok, D skulle vara ledig så jag kommer nog inte ifrån så tidigt.
Jag: Det spelar väl ingen roll, men det är ju bättre att åka ned fredagkväll än lördag morgon då förlorar vi ju massor av tid där nere
Mannen: Ja självklart! Men ska vi äta på vägen då menar du?
Jag: Ja det är väl smidigast.
Mannen: men om vi åker över Jönköping, var ska vi stanna & äta då?
Jag: Måste vi bestämma det nu?
Mannen: Men vi måste ju äta innan Jönköping annars hinner jag dö på vägen
Jag: Det finns ju massor av ställen & stanna på innan Jönköping. 

Det går en liten stund, vi pratar om lite annat & så börjar han igen... 



Mannen: Men tror du vi kan äta typ vid Linköping, ligger det något utmed vägen där?
Jag: Det var väl ett jävla tjat om mat hela tiden! Ta med dig matsäck om det är sånt besvär, sitt du där med dina torra pensionärsmackor inlindade i folie på en rastplats du! Jag tänker i alla fall stanna när jag är hungrig om det så är Rasta, lyxrestaurang eller Mc Donalds, mat hittar jag nog! 

Kommentarer
Postat av: Åsa

hahahaa... Ja när karlar är hungriga då är de HUNGRIGA! Men vilken framförhålling han har, din karl, det måste jag säga. Det var inte dåligt. Hoppas att ni får en fin helg!! Kram från mig.

2007-06-28 @ 16:13:30
URL: http://www.asasvarld.blogg.se
Postat av: Nhea

Framförhållning när det gäller mat ja! *fniss*
Önskar dig en trevlig helg oxå!
P&K

2007-06-29 @ 07:24:51
URL: http://nheas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0