Äntligen dags att gå hem!

Här ska hem & packas väskan för imorgon efter jobbet drar jag iväg på Tjejweekend! Vi är 5 tjejer som ska prata en massa skit, äta & dricka gott & shoppa loss! Ska bli helnice!


 

Kvällens förberedelser:

 
  • Tvätta håret, föna & platta (så det är någon fason på det under helgen)
  • Köra ett heldrag över kroppen med rakhyveln
  • Spraya överkropp med BUS (så jag slipper se ut som en blekgrå mus)
  • Packa rullväskan full av tänkbara outfits & skor i diverse klackhöjder (man vet ju aldrig vad man är sugen på) samt en välfylld sminkbag + necessär!


Har för övrigt precis rullat ut en splittny bil från bilfirman, not for me private (tyvärr) men for me at work! Härlig känsla!

 

Kommentarer
Postat av: emmie

Gumman, ha nu jättetrevligt i helgen på din resa! Gör inget som inte jag skulle ha gjort :)) jag skulle ha njutit i fulla drag... mysigt med tjejresa och så är det lite härligt att längta hem oxå( fast din man komemr nog att längta mer...)
HelgPuss från emmie

2007-05-31 @ 22:12:05
Postat av: Nhea

Ha,ha, ja det kommer han säkert göra -även om han far till Danmark för att kolla på fotboll med grabbarna! =)
Önskar dig oxå en super helg!
Puss Å Kram

2007-06-01 @ 07:15:26
URL: http://nheas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0