Listan!

To do listan påbörjad:

 

* Klippning sker 28/5 kl. 16.00

* Försäkringsbolaget har jag ringt & fixat det som skulle fixas (har en ganska slemmig kille som kontaktman där, så det är skönt att fixa via telefon istället för att se back slicken & slemmiga blickarna, medan han sköter sitt jobb, som han dock gör utmärkt!)

 

Lade till en punkt som släpat efter mig i hasorna:

 

* Flyttkort, nu är de äntligen beställda & dimper ned i lådan om ett par dagar!

 

& resterande punkter måste skötas efter arbetet tyvärr, jag som hade ångan uppe? *suck*


Kommentarer
Postat av: chica rubia

vad är emmies nya blogg?

2007-05-24 @ 18:12:21
Postat av: Nhea

Vad det är? Eller var den är?
Vad jag vet har Emmie sin gamla vanliga blogg! Finns länk till den på några av mina inlägg tidigare i månaden, kolla där eller på "gamla vanliga stället"!!
KRAM

2007-05-25 @ 07:13:02
URL: http://nheas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0