Ojojoj!

Att allting alltid ska hamna typ samtidigt!

Denna veckan:

Måndag: kontorsdag
Tisdag:   8.00-9.30 möte, 10.00 hålla i en grupp 12.30-16.00 lunch + möte 5 mil iväg
Onsdag: 9.30 -15.30 föreläsning 6 mil iväg
Tordag:  9-16 utbildning 8 mil iväg
Fredag:   7.30-12 kontorsdag 13-15 hembesök med uppföljning av pat.

Alla åt olika håll... jag längtar till torsdag kväll då jag kan ligga med en veckotidning i min säng & njuta av att det är över...

Dagens outfit:

Svarta blanka stupisar, vitt linne, oversize tröja i vitt/svart/grått ringmönster, silvriga ballerina


Dagens meny:

Frukost: 2 knäckisar med minilätta, 1 banan & te (kanske ska börja variera mig?) Lunch: Blir bjuden på lunch idag igen, så I don´t know, gårdagens var ju halvnyttig om mn säger så.... Fika: äpple & te Middag: kasslergratäng (kassler, ris, ostsås, banan & cashewnötter) Kvällsfika: fruktsallad med keso & te.


Kommentarer
Postat av: carrol

PUST! speckat schema där! Helgen dyker alltid upp fortare än man anar och då är det bara att njuta!

2007-05-09 @ 14:38:52
URL: http://www.carrols.webblogg.se
Postat av: Novalie

Oj, en fullspikad vecka, hoppas att du orkar hålla ut enda tills på fredag ;) Vad är det du jobbar med, är lite nyfiken! Kramar!

2007-05-09 @ 15:08:49
URL: http://novalie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0