PMS & Glass

Jag är supertrött, det är tredje natten jag sover pissdåligt, humöret är inte riktigt på topp direkt då, kroppen vill inte gå till jobbet (idag var jag faktiskt 10 min senare än jag brukar vara, inte likt mig) & allt jag vill är att bädda ned mig i sängen med en skål godis & en trevlig tidning? PMS kallas det väl =)


 



Igår kväll kom mannen hem i normal tid, så jag passade på att fara iväg till Willys & STOR handla efter maten Jag vet inte om det är vi som har dyra vanor men jag tycker alltid att det blir dyrt. Det värsta med Willys är att jag ändå måste komplettera på ICA, så jag blir aldrig riktigt klar efter en storhandling där, men jag inbillar mig att jag sparar några kronor ändå, men är det lixom värt det? Måste tänka en gång till på det där...Men nu har jag i alla fall handlat hem så jag kan baka eget matbröd & knäckebröd, så får vi hoppas att det smakar lika gott som det låter & ser ut på bilden också =)

 

Ikväll ska jag gå på teater, det är en grupp utvecklingsstörda (tänk glada huddik stuket) som sätter upp en teater, kan nog bli både skrattretande & mysigt!


Nu har jag & en arbetskamrat satt ihop värsta proffsiga Power Pointen & redan hunnit impa på 2 kollegor, måste ha varit glassen som gjorde susen efter maten...



Dagens meny:
Frukost: 2 knäckisar 3/4 banan (det var en gigantisk banan) + grönt citrus te Lunch: samma som gårdagens middag + 1 nogger Fika: tveksamt om jag hinner fika idag Middag: hamburgare (hemmagjord) Kvällsfika: ?

Måste dra iväg på en uppföljning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0