Prinsess-sömn & strömming...

ÄNTLIGEN! Efter 3 dagars skruttsömn sov jag som den prinsessa jag egentligen är...


 


Gårdagens teater var verkligen en upplevelse! Finns samma "sorts" uppsättning i er stad, tveka inte, GÅ! Var läge sedan jag skrattade så mycket åt något som igår, de var helt fantastiska, både de utvecklingsstörda skådisarna & de andra skådisarna. Replikerna haglade hej vilt, man vet inte vad som var meningen eller inte, men såg då & då på de andra skådisarna att de stundtals också hoppade av skratt... & publiken var ju ett kapitel för sig, blandat utvecklingstörda & andra människor, inte tyst en sekund i lokalen, frågor haglade hej vilt till omkringsittande & skratten ekade högt & länge! Fantastiskt helt enkelt! =)

 

Efter teatern samlade vi ihop oss & gick till en närliggande pub. Tog en kaffe/te/öl/cola & pratade av oss lite, mycket trevligt! Blev dock sent i säng!




 

När jag kom hem låg mannen utslagen tvärs över dubbelsängen sovandes med kläderna på... Jobbigt att arbeta 60 timmar i veckan ?!

 

Mår betydligt bättre idag, känner mig fräschare, piggare & gladare! Så nu är det nya tag igen, laddade mixern i morse så idag ska jag mumsa Anna Skippergröt på morgonfikat!


 


Dagens meny:

Frukost: gröt på banan, äple & linfrö med en skvätt mjölk & kanel + knäcke & te Lunch: risgrynsgröt (var det som kylskåpet hade att erbjuda i morse) med mjölk & kanel, 2 knäckisar & ½ grape. Fika: äpple + te Middag: Suprice från mannen som är ledig idag, bävan är stor över att det ska lukta stekt strömming när jag kommer hem *hemska tanke* Kvällsfika: kiwi & te

Blev inspirerad av Emmie att ta tag i min kalufs & fixa en klipptid, så dagens mission is:

* Boka klipptid
* Ringa Försäkringsbolaget
* Köpa ny hårfärg (Gärna brunt med lite blonda slingor)
* Handla klart storhandlingen på ICA
* Ta en powerwalk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0