Solig lördag

Nope, tyvärr är det inte mitt bredband som sparkat igång...

Fredagkväll:

Avnjöt hemmalagad pizza & för mycket rödvin med mannen at home, smuttade även i oss chokladmousse & te med aveck... Blev så snurrig i bollen att sängen lockade alldeles för mycket så 20.50 sov vi båda sött! Slapp iallafall vräka i mig både 70% choklad eller popcorn...

Lördag: Mannen far upp & tjoar "är det elektrikern som kommer nu?", jag började kasta på mig lite kläder & då tittar mannen på klockan & inser att den endast var 5.35. Så vi fick sova vidare...
Gick upp 8.30 satte en deg & tog sedan på mig träningskläder & begav mig ut på 45 min lång powerwalk i morgonsolen! Nice! Kom hem, bakade ut brödet "Det fantastiska brödet" heter det & duschade medan det gräddades! Bjöd sedan mannen på en brunch med nybakt, gröt, frukt & keso + te... Pratade lite med mamma i telefon, dammsög, vek tvätt & slänge i en ny maskin...
Vid två kom E & O förbi & fikade, när de åkte kom L en kortis innan vi satte av bilen mot svärföräldrarna, så det är alltså här jag är hos dom & knapprar på tangenterna!



Dagens meny:

Frukost 2 nybakade bröd med mager ost & minilätta, ½ grapefrukt, 1 dl hallon/blåbär & 1 dl keso + te. Fika: 1 delikatoboll, 1 äpple 1 näve jordnötter & 5 godisbitar *suck* Middag: grillad lammfilé, färskpotatis, murkelsås, sallad & 2glas cider. Efterrätt: jordgubbar & glass

Ska vara lite social & dricka lite te framför tv:n nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0