Bebisen mår bra!

UL:et visade att bebisen mår utmärkt! Inga tecken på att livmodertappen håller på att öppna sig. Läkaren konstaterade ligamentssmärtor som är ofarliga& oftas håller i sig 1 till ett par veckor, bara lyssna på kroppen, leva så normalt som möjligt & vila när jag behöver. Bebisen var en pigg krabat som fäktade med armar & ben, sög på lilla tummen & var hur söt som helst! Skönt! Skriver mer när jag landat hos svärföräldrarna där vi ska bo i helgen -hundvakt medan de shoppar sprit i Tyskland!

Kommentarer
Postat av: Louise m Ebba 0205 & Eric 0508

Åh vad skönt. Det är så himla underbart när man får bekräftat (& dessutom får se sin lilla krabat) att allt ser bra ut. Som sagt det hör ont lite varstans att vara gravid, det hör til även om den biten är lite trist. Med första barnet (konstigt nog inte med andra) så hade jag också mycket sammandragningar redan från typ v 16 & frammåt. Var helt säker på att jag skulle föda för tidigt pga det men gick 11 dagar över tiden...

Trevlig hundhelg nu då!

2007-10-26 @ 11:40:14
Postat av: Pernilla

skönt att få se och höra att allt är ok.
ha en bra helg!!

2007-10-26 @ 11:55:32
Postat av: Zeb

Ahhh, vad fint! Skönt att allt såg bra ut! Ha det så trevligt med hundvakteriet!

Kram!

2007-10-26 @ 12:04:11
Postat av: Sommartjejen

Åååå vad underbart!!
Fick ni någon bild på underverket??
Jag hade också ont i ligamenten i första halvan av graviditeten men det gav sig senare.
Hoppas det gör så för dig med.
KRAAAAAAAAAAAM från oss

2007-10-26 @ 12:29:29
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0