Huligandag!

Har äntligen släpat mig hit till jobbet, hade så fint gjort mig i ording & stod & borstade tänderna & precis när jag tänkte "Det här gick ju riktigt bra idag" så fick jag jordens kväljning, försökte förhindra en spya genom att ta lite luft på altanen men de var kört, bara stoppa ner huvet i toan & göra mig av med skiten! När ska detta sluta?



Magen v. 14

Jämförelse:

 
V.12                    V. 14

Så nog har den lill* rackaren växt allt!

Gravidstatus:

Jag som var så säker på att jag glidit in i glansveckorna, känt mig mycket piggare, inte illamående alls fick ett slag i bakhuvudet i morse... Men, men hoppas DET var sista gången...
En av mina bästa vänner fick en liten bebis igår -så nu är man supersugen på att dra fram tiden till april vill jag lova!

Dagens meny:

Frukost: 2 rostade med minilätta&ost, 1 baguette med ost, skinka, sallad & gurka +te & satsumas Fika: ½ kexchoklad eller satsumas Lunch: laxsoppa med 2 rostade med minilätta & ost Fika: äpple & satsumas Fika: satsumas & några godisbitar Kvällsmat: ??? Kvällsfika:????

Ikväll ska vi vara barnvakt, tar med mannen som chaufför & lekgubbe & moraliskt stöd! =)

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

åååå vilken söt mage du har!! Längtar nästan tillbaka till min, men bara nästan. Det är trots allt lite mysigare att ha dem på utsidan! =)
Vi ses snart!
KRAM

2007-10-04 @ 11:09:43
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilken söt bebis-mage =)
Hoppas att illamåendet inte kommer tillbaka mer efter idag!
KRAM

2007-10-04 @ 14:00:46
URL: http://salud.blogg.se
Postat av: veronica

Gud vilken söt o fin mage!! Hoppas illamåendet går över snart, så att du kan njuta fullt ut!
Veronica

2007-10-04 @ 14:26:15
Postat av: emmie

Hej sötnos! Vilken gullig mage! Jag gissar att det bor en tös där inne, vet inte varför men jag har fått för mig detta.... Sköt om dig. KRAMIS EMmie

2007-10-04 @ 17:54:10
Postat av: Nhea

Tack för alla gulliga kommentarer! Visst är den söt, det brukar jag berätta för den varje dag! =)
Idag mår jag bättre igen, konstigt det där illamåendet blir aldrig riktigt klok på det! Hoppas innerligt att det var sista gången!
Emmie: En tjej säger du?! Mycket möjligt, min kompis som precis fick bebbe var helt säker på tjej men det kom ut en kille så då sa jag att bara för att jag är så säker på att det är en kille s kommer det komma ut en tjej -de är lika välkomna båda två! =)
KRAM på er!

2007-10-05 @ 08:04:20
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Novalie

Oj, vad magen växer :D

2007-10-07 @ 14:54:10
URL: http://novalie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0