Jag antar utmaningen...

Du har blivit utmanad av mig! (Novalie)

Regler:
Den som blir utmanad skriver ett blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.

1) Jag är beroende av tidningar, veckotidningar & bilagor till kvällstidningar...
2) Jag har aldrig testat tyngre droger än alkohol & nikotin & jag skulle aldrig våga göra det heller!
3) Ögonfransarna på mitt vänstra öga är vita, på högra ögat är de svarta!
4) Jag är glutenallergiker & den enda maträtt som får mig att fuska är: friterade räkor!
5) Jag tittar alltid på prislappen innan jag tar fram ett plagg i en affär... (Cheapshoppare)
6) Jag tuggar hellre frukttuggummi än pepparmint...
7) Mina tv/bil glasögon har lila glas, saknar plast på ena bågen & är tillknyckade av min systerson, ändå kan jag inte förmå mig att köpa nya...
8) Jag är stensäker på att Pyret är en kille...

Jag utmanar: Sommartjejen, Camilla, Gisella, Jenny & Svintoflickan.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att läsa!
Tack för utmaningen =) Utmanade dig i bloggen i fredags, men glömde skriva det till dig här..
KRAM

2007-10-28 @ 18:29:07
URL: http://salud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0