Jag & Postafen...

Det är bara att inse -Jag kan inte sluta med postafen. Idag resulterade en missad tablett i att jag stod & spydde i vägkanten på väg till jobbet. Stackars cyklist som snabbt susade förbi bakom mig där jag stod & fräste.
Mår nu lite bättre, men det tar på krafterna, skulle lätt kunna sova ett par timmar & huvudvärken börjar mola igen...

Gårdagen gick iallafall bra, ingen huvudvärk & relativt pigg.

Har fått tid för ultraljud -behövde inte vänta så länge som till v. 19-20, utan vi fick komma 5 nov kl.8.30- kändes skönt!



Dagens meny:

Frukost: 1 rostad med minilätt & ost + 1 dl äpplejuice (alltsammans ligger i skogskanten) Fika: baguette med ost, sallad & gurka + satsumas Lunch: tacopaj med grönsallad & coleslaw Fika: äpple+ satsumas Fika: satsumas + keso Kvällsmat: spagetti & körrfärssås + pizzasallad Kvällsfika: frukttallrik med keso

Kvällen var slapp, låg & läste nya Vi föräldrar- Gravid & nya Amelia & somnade så sött vid 20.30

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha...kanske ska sluta följa din blogg så noga så jag inte blir avskräckt av att spy i vägkanten i flera månader i väntan på ett litet under...;) Kraam!

2007-10-09 @ 09:18:52
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: emmie

Darling! Jag hoppas att det snart blir bättre, det ä rju inte trevligt att spy men gosingen ÄR VÄRD DET jag lovar....Hoppas att resten av dagen fortlöper ok. KRAMAR EMmie

2007-10-09 @ 12:24:26
Postat av: svintoflickan

hej..vad är postafen..är de något slags järn?
åå typiskt då får nog inte jag lyssna på hjärtljuden heller..vill ju ha bevis på att de är en skrutt där inne.
tror absolut de kan vara din bebis du känner i magen...en del känner ju väldigt tidigt.jag har nog kännt ganska sent med alla faktiskt.
nu ska jag sova..mååår illa.
men vi hörs..å tack för tipset om burk..får leta fram nån gammal barnmatsburk.
kram

2007-10-09 @ 21:11:12
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0