Kan det finnas för många Fredagar? NEJ!!!

Mötet med försäljaren gick bra, han var en liten fjant, ganska bögig (hört det i telefonen) men väldigt trevlig & lite små smörig, erbjöd mig skjuts osv, men som tur var hade jag egen bil. Hembesöket innebar ett luktmoment som jag avstod med anledningen "Jag är glad att jag fått behålla frukosten så här länge" & de fattade vad som var på G, han oxå.

OM vi tar reda på kön har vi inte bestämt än om det är något bara för familjen eller om det blir allmänt känt. Men visst kära syster OM vi vet så kommer DU få veta! =)

Gårdagen blev en ganska orolig dag, mamma var på undersökningar på sjukhuset som tog LÅNG tid & vid 19 snåret fick jag veta att de hittat två gamla proppar i hennes hjärna. Hon blev kvar på sjukhuset, fick medicin & ska idag genomgå fler undersökningar både röntgen & tester av Arbetsterapeut & Sjukgymnast. Känns som att hon är på rätt ställe & det "värsta" har ju redan hänt, om hon får vara förskonad från nya proppar så kommer hon med lite träning bara bli bättre. Ber er -likt min syster att INTE lämna skrämmande kommentarer om egna erfarenheter angående detta.

Idag känns som en allmänt uppbokad dag, möten, möten & klipp & slingtid 15.30, kommer väl vara klar vid 18 snåret. Tur att mannen är hemma idag så han kan agera chaufför & handlingsassistent (mat).

Dagens meny:

Frukost: 1 glas vanilj yoghurt, 2 grova brödskivor med ost & en massa grönsaker, kanske något sött oxå Fika: satsumas Lunch: kyckling, champinjon & baconsås med nudlar (blev skita gott) Fika: macka & satsumas (så jag inte svimmar i frisörstolen) Kvällsmat: hemmagjord pizza & pizzasallad Kvällsfika: frukttallrik med leso


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas allt går bra med din mamma!
Och att frisörbesöket blev bra =)
Ha en superbra helg!
KRAM

2007-10-12 @ 21:30:46
URL: http://salud.blogg.se
Postat av: Novalie

Tråkigt med din mamma, hoppas att hon är på benen snart igen! Hoppas du haft en fin helg! Kramar

2007-10-14 @ 17:04:14
URL: http://novalie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0