Movienight!

Vi behövde inte vara Hulliganvakt igår, den minsta + mamman var krassliga så de stannade hemma båda två!
Vilket kändes ganska skönt eftersom morgonens "olycka" fick mig att bli supertrött med ont i huvet hela dagen. Satt mest & glodde rakt framför mig & var lite småtjurig! Men klarade ändå av 1 presentation & 1 möte. Blev dock så himla uppretad på presentationen då vi möttes av den mest nonchalanta grupp jag någonsin träffat, till råga på allt är det ett helt nytt ställe med "handplockad personal för att få bästa möjliga gruppdynamik" -snacka om misslyckande!

Så mannen fick jobba så länge som han ville & så hämtade han upp mig hemma & vi hämtade ut Canal digital paketet & så skulle köpa Thaimat för det var jag sååå sugen på, tills vi gick in på restaurangen & jag fick syn på "riktig kebab" dvs kryddad pressad köttrulle som snurrar på pinne. & kunde därefter inte rikta in kikarsiktet på thaimenyn utan det blev kebabtallrik med ris -lite thai iallafall ;-) & köttet var sådär lagom indränkt i både röd & vit sås & bara smälte i munnen MUMS!



Tänkte skicka en mamma-barn bukett idag från oss vänner till de nyblivna föräldrarna, titta så söt:

Mor & barnbukett (3164)


Älskar Facebook, igår blev jag "upphittad" av en tjej jag brevväxlade med under många, många år, vi gick i samma skola & visste typ allt om varandra. Breven skickades via snigelpost & var meterlånga! & vilken lycka när det visade sig att hon oxå ska ha bebis sent i mars! Vi kommer bli en hel barnvagnsmaffia!

Helgplaner:

Fredag: Bio, ska se "underbar & älskad av alla" med 2 jobbarkompisasr

Lördag: Syster yster fyller år så det blir kalas, har dock tackat nej till att stanna på kvällen, då jag vet vilken ljudnivå & hur trött jag brukar bli efter en kalasdag där! Svärföräldrarna har åkt till sommarhuset över dagen så vi ska rasta vovven lite & kanske stannar där en stund på kvällen.

Söndag: Svärmor & svärfar kommer & hjälper till med övervåningen & så tänkte jag & svärmor sticka ner en sväng på stan & shoppa lite =) Ska se om jag hittar någe gulligt babyplagg åt den nyfödda!

Dagens meny:

Frukost: 2 skivor grovt bröd med pålägg & en massa grönsaker + kanske ngt sött & gott Fika: satsumas Lunch: Blir nog lunch på stan innan BM besöket Fika: satsumas + äpple Fika: glass Kvällsmat: ??? ska äta själv innan bion -mammasushi kanske? Kvällsfika: bip popcorn & läsk

Idag ska vi till barnmorskan på inskrivningssamtal -så jag återkommer väl med en liten rapport efter det!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

jättefina magbilder !!!!kram

2007-10-05 @ 10:15:43
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: Camilla

Den filmen ska vara bra har jag hört! Ska nog ochså på bio, så mysigt!
Hoppas allt går bra hos BM!
Ha en superbra helg!
KRAM

2007-10-05 @ 14:18:36
URL: http://salud.blogg.se
Postat av: veronica

Hoppas allt gick bra med BMbesöket! Ha en bra helg!
Kram Veronica

2007-10-05 @ 16:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0