Tusen tack!

Alla ni som lämnat avtryck i min blogg de här dagarna när jag behövt det som mest! Ni är underbara!




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Igår skulle jag laga mat här hos svärisarna & jag hade glömt bort hur det brukar vara. Alltså svärmor är ju shoppaholic, även gällande mat, här finns 2 kylskåp & 2 frysar -alla lika proppfulla. Varje låda är så proppfull att den knappt går att dra ut, det finns så jäkla mycket mat men ändå hittar man ingenting! Så jag tog det jag först såg, det blev helstekt fläskfilé med egen gjord klyftpotatis, sallad & persiljesmör, mumsigt!

Ställde mig på vågen i fredags morse, räknade med ett bombnedslag, men icke jag har stått still ett par veckor nu! Skönt! Känns som att kroppen rättat till sig, magen toppat till sig & ansiktet inte ser lika plufsigt ut.

Igår for Pyret runt i magen som en skottspole, skönt att veta att det fakiskt är Pyret & inte jag som inbillar mig, det var på håret att jag fick känna en spark utifrån, visst man får trycka lite på magen men ändå!

Är bara jag & hunden hemma, mannen jobbar idag. Sitter & äter frukost vid datorn, ska nog gå ner & slappa lite i sängen framför tv:n, sängarna har elhissar, något som mannen inte kom på förrän i morse då han fipplade med MIN säng så jag låg som en liten boll i en grop med både huvud & fotändan pekandes rakt upp -TACK...

Dagens frukost:
Grovtbröd fullt med solrosfrön & pumpafrön med ost & parika, cotti frutti citron(den är INTE god, speciell varning för er som inte klarar klumpar i maten, tänk vaniljyoghurt med en klick keso, inte i min smak) & te

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Vad härligt att du känner pyret så tydligt, nu kan du istället för att vara orolig försöka få kontakt med pyret varje gång så vet du att h*n mår bra. Så gjorde jag från det jag började känna Viktor därinne. Mycket lugnande!

Vad bra att du provade den där nya yougurten - då behöver ju inte jag göra det!! =)
Kramis

2007-10-27 @ 11:42:50
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se
Postat av: JennyF

Eller hur är ställbara sängar sköna...fast inte när någon annan leker med fjärrkontrollen*s*
Ungar ÄLSKAR sådana... det gör ju inte ont på dom att pressas ihop*s*

2007-10-27 @ 12:47:45
Postat av: svintoflickan

ååå vad skönt att allt såg bra ut !!!!!
glad !

de två dressarna har jag haft på lillkillen när han var mindre..de är underbara o gosiga o fina.

jag tyckte faktiskt marie och kristoffer var bäst.
tyckte sam eller andreas skulle åkt.

kram kram

2007-10-27 @ 15:27:24
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0