Helgens märkligaste händelse

Jag låg & slappade i soffan, mannen stod bredvid & pratade om nån jäkla list på övervåningen då min mobil ringde:

Jag: Nhea
Han: Var har jag kommit? bryter på annat språk
Jag: Till Nhea
Han: Jag skulle till Lars
Jag: Här finns ingen Lars, du har ringt fel, hej då!
Han: Jag heter E...

Jag sulade på luren.

2 sekunder senare får jag ett sms:

"Jag beklagar, jag ringde fel. jag skulle till en vän som heter Lars. jag heter Emre från oslo"

Jag & mannen asgarvar

20 minuter senare:

"Du har så söt stemme, var i Sverige bor du?"

Jag sprang upp till mannen:

Jag: Kolla han har skickat igen, vad fasen ska jag göra?

Helt sjukt, vad tror han lixom, man kan ju undra om han verkligen ringde fel eller om han satt & slog på måfå för att att sedan kunna ragga. Jäkla idiot! =)

Själv ignorerade jag meddelandena & han har inte skickat några fler! Puh!

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

*skrattar*
Du är väl iallafall den enda jag känner som till o med lyckas hitta ragg i mobiltelefonen när någon ringer fel!!!!!

2007-09-17 @ 15:17:04
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha...hoppas man aldrig blir så desperat! =)

2007-09-17 @ 15:59:13
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: svintoflickan

hi,hi kan inte låta bli att skratta lite...nästa gång får väl din man svara får vi se om han tycker han har lika söt stämme...
hi,hi,
kram o vilken vecka är du i?

2007-09-17 @ 22:14:09
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0