Snart helg!

Då var det alldeles strax dax att ta helg & gå hem!

Har haft 1 presentation idag som gick strålande, lät min kompanjon köra därifrån tillbaka till kontoret även fast att en annan arbetskamrat berättat att E var tvungen att tillbringa sin lunch på toa efter en åktur med henne. *asgarv*
Ok, idag var det väl inte riktigt såååå illa, även om det var ryckigt & slängit, tror jag greppar nyckeln framöver...

Gick bra att äta frukost med de andra, men den här spy känslan såfort hungern kommer finns här idag, så det blev tidig lunch & en massa mellanmål!

Fick mig en STOR överaskning när jag avslöjade vår bebis för en kompis, hon var nälingen oxå gravid i v. 18, men inte officiellt ännu på grund av olika orsaker, men skita kul, nu är vi tre gamla kompisar som kan dra runt på barnvagnar & mamma fika i vår!

I helgen kommer min syster med sina 2 barn på 3 & 6 år & mina föräldrar, vi ska till en arbetskompis till mig som har lite djur hos sig, så får barnen klappa lite djur & rida lite! På eftermiddagen svänger vi förbi svärföräldrarna & kvällen tillbringas hos syster som ska bjuda på middag!

Söndagen hoppas jag blir enriktig slööö dag!

TREVLIG HELG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0