Tre....

Tre namn du går under:

Nhea
Rivjärnet
Älskling



Tre saker som skrämmer dig:

Att bebisen ska vara sjuk eller födas död
Mammas sjukdom & dess förlopp
Att något ont ska drabba någon när & kär



Tre saker du har på dig:


Svarta byxor
Röd tröja
Grå stödstrumpor

Tre sanningar:

Jag har aldrig varit såhär tjock


Jag är inte gift
Jag är inte ens förlovad

(Det började som en "täckmantel" när jag började blogga på VR & följde med över hit. jag kommer fortsätta kalla honom för mannen & ni kan glädja er med att ni nu får vara med & dela dessa dagar med oss här i bloggen även om inget är bestämt eller några datum är uppsatta....)

Tre saker jag verkligen vill ha:


BEBIS
BEBIS
BEBIS

Tre personer jag utmanar:

Camilla
Åsa
Novalie


Kommentarer
Postat av: Åsa

hihi.. Och jag som hela tiden trott att du varit gift!! Hoppas allt är bra med dig. Innan jag fattade att ALLAs bloggar låg nere trodde jag att du fått åka in till bb. Kram Åsa

2008-04-02 @ 09:23:08
URL: http://asasvarld.blogg.se
Postat av: maja

Oj vad mycket god mat du gjorde igår tårtan såg jätte smarrig ut. Vi ska ha kallas idag då mannen fyller år vi ska prova det där laxpaketet som somris gör har inte ätit det tidigare så det ska bli spännande ja sen blir det prinsesstårta det är det enda mannen önskar sig det eller min "smörgåstårta" men då får han inte tårta till kaffet.

Ha en bra dag

2008-04-02 @ 16:18:17
Postat av: Zeb

Åhhh, bloggen är tillbaka, vad fint! Häligt att läsa om dig igen och....som vanligt blir jag hungrig :-)

Blir nog hämtpizza idag.

Kram!

2008-04-02 @ 17:18:32
Postat av: Camilla

Jag antar utmaningen =) Skriver imorron på min blogg. Vill tipsa om supergott bröd.. så gott att jag ätit alldeles för många sen i måndags men det är very yummy. http://www.nlife.se/2006/06/dinkellimpa_med_blbaer_solrosf.html
KRAM!!

2008-04-02 @ 20:26:55
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: svintoflickan

å så knäppt..kände dom inte att rumpan var ned..
ja här var allafall huvudet ned men inte fixerat ännu.
nu ska jag sussa.
kram

2008-04-02 @ 22:38:01
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0