När Tönthunden blev Spyhunden

Igår hade Alice killbesök H på snart 6 mån och O på snart 11 månader. Det var full fart med andra ord. H & Alice som brukar följa varandra utveckling precis har nu gått skillda vägar. H har ägnat sig åt att sitta & ligger bara som en säl på rygg. Alice hon har fått snits på att ta sig bakåt & upptäcker världen bort från filten -blir till att börja städa lite mer ofta hon ser ut som en dammråtta med lite hundhår! Vi tog en promenad för O var jätte kinkig & Alice behövde oxå somna. Men H var föst ut att sova & sov längst. O somna inte alls & Alice sov bara sålänge vagnen rullade. När vi gick där längst vägen här ute på landet ropade O´s mamam till "Är det där en leksaksorm?" det var det ju inte såklart! En riktig huggis -IGEN! Usch och fy andra ormen på en vecka, ska bli skönt att komma hem idag! =)

På kvällen när jag & mannen åt middag & Alice lite rån, så gick mannen för att ta om & slängde åt tönthunden några korvbitar. Tyvärr var de lite för varma och tönthunden kom ut till oss ställde sig under bordet vid mian ben & spyr... En riktig jäkla komocka, jag mår illa, mannen mår illa & tönthunden mår ännu mer illa & spyr en halv komocka till... Usch avd mycket hundkräks det blev & gissa vem som fick torka upp... Sedan kalalde jag hunden för spyhunden resten av kvällen & var allmänt avståndstagande mot spyhunden för jag mådde fortfarande illa.

Alice somnade efter lite gnöl av sig självt. Vi var väl inne till hene tre gånger innan hon med tunga ögon tittade på amnen för att sedan somna -han lyckas ta mig fan alltid med det...

Idag ska Alice och jag åka hem igen & ja amnnen kommer oxå hem efter jobbet! Vi ska ladda inför morgondagens kräftskiva. Skulle ta mig ut på promenad nu tänkte jag men gav Alice lite mat innan för hon ätit så lite på morgonen och hon somnade & sover nu i sin spjälsäng istället -mer ormfritt där iallafall!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hi,hi du skriver så roligt.



ha en fin helg nu!!!



nu ska jag sova...

varit dålig på att skriva och läsa men nu har jag läst i kapp lite..ler.



kramis

2008-08-29 @ 23:49:25
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0