Årets näst sista dag!

I natt sov jag som en stock 6½ timmar utan att vakna, hur skönt som helst, var på toa kl 6 sen somna jag om till 6.45 *nice*. Idag var det lite mer att göra på jobbet, så vi var ute hela förmiddagen & det blev en sen lunch. Passade på att köpa Träningskort på lunchen, har nu tillträde till 2 st gym, en simhall och pass på 2 olika ställen!!! Å är så sugen på att träna men nästa pass som jag vill/kan gå på är inte förrän nästa onsdag, hmf... Ska se hur taggad mannen är på att lägga golv i morgon, annars drar jag nog & gymmar!

Slutade 16 och åkte hem, där var Alice & Farmor. Alice blev jätteglad att se mig log med hela ansiktet och hoppade på stället, sen kramades vi mycket och längre *mammas lilla skrutta*. hade förberett maten dagen innan så jag kunde mysa med Alice tills mannen kom hem. Så vi lekte, eller hon kryper över mina ben och drar lite i mitt hår när jag ligger bredvid henne på golvet.

När mannen kom hem blev det middag & sen myste de en stund. & så hoppade jag in i duschen, men Alice ville hellre vara med mig när jag duschade än vara hos pappa så hon tryck sitt lilla ansikte mot duschdörren & ställde sig emot den.

Alice är förkyld igen har haft lite feber och snoret rinner, så hon var jättetrött vid 19.30 så jag la henne då. Hon höll på att somna när jag bar upp henen till rummet.

Mannen och jag har titta på film med Ben Stiller & Malin Åkerman & nu tänkte jag krypa ner i sängen med nya Amelia OCH nya H&M katalogen som såg väldigt trevlig ut när jag snabb-bläddrade igenom den. Mannen erbjöd sig att ta Alice i natt *puss puss älskling* , han har väl redan dåligt samvete för att det kommer bli X antal konjak imorgon när vi ska på Nyårsmiddag hos vänner!

Dagens meny:

Frukost: risgrynsgröt, mandarin & te
Lunch: cevapchichi med fullkornsris, tzatsiki & en grönsallad
Fika: äpple och madarin
Middag: ugnstekt falukorv (med 68% kötthalt) & potatismos & massa grönsaker
Kvällsfika: apelsin & te

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

å vad fint du summerat året som varit..trots att du upplevt så blandade känslor...



vad ska ni göra i morgonkväll då...



här blir de nog bara slappa..skönt.



nu måste jag sova...å jag låter lilltjejen ligga på mage nu:-)



kramkram

2008-12-31 @ 02:02:33
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Pyjamas

Ville bara önska dig och Alice ett riktigt gott nytt år!!! Tack för en fin blogg!

2008-12-31 @ 14:33:03
Postat av: Zeb

Ville önska ett gott nytt år! Funkar inte här ovan. Provar där lite senare.



Kram!

2008-12-31 @ 18:17:26
Postat av: Åsa

Skulle egentligen kommenterat det andra inlägget men det gick inte, fattar inte varför.. Tack för dina ord! Vad glad jag blev. Hoppas att ni hade en fin nyårsafton. Många kramar Åsa

2009-01-01 @ 16:21:36
URL: http://asasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0