En Underbar Julafton!

Efter mycket vånda, dålig sömn och ledsna tankar så kom julafton & det blev en BRA och glad Dag! Barnen lekte jättebra såg knappt röken av Alice. Mamma var på strålande humör, maten var god, Kalle tittades det på & tomten var lite läskig tyckte Alice! Höll mig vaken till 23.30 & känner mig ändå rätt fräsch idag trots att Alice och Viktor gärna väcker varandra & Viktor är en riktig pratkvarn -även på natten! Bjuder er på lite bilder!



Viktor skjutsar sin lilla kusin i leklådan innan han hoppar ner själv!



Mammas favorit Tomtenissa!



Mat mat i stora lass -ändå syns det knappt att man rört faten på julbordet. Det gick bra att äta julbord & mamam plockade och smakade och satt med och skrattade!


Alla kusinerna!


Julgranen med en överflöd av julklappar, trots köphysterin tyckte jag att det var glada och uppskattande barn -roligt!


& så kom han ju ÄNTLIGEN den där tomten....


Men han var ju allt liiiite läskig!



Jag & Alice


Paketöppning- barne lekte mest med varandras leksaker men de verkade så nöjda sååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0